Przykre zdarzenie drogowe może przydarzyć się nawet najbardziej doświadczonemu i przezornemu kierowcy. W takiej sytuacji nie należy wpadać w panikę, tylko w spokojny i metodyczny sposób starać się rozwiązać problem. Dużą pomocą będzie współpraca z wyspecjalizowaną firmą, która zdejmie z nas wszelkie formalności i pomoże w bezgotówkowej naprawie samochodu.
Zdarzenie drogowe
Stłuczka, obtarcie, dachowanie – katalog możliwych wypadków jest szeroki. Nie jesteśmy w stanie cofnąć czasu, a w obliczu zaistniałej sytuacji możemy jedynie w konsekwentny sposób dążyć do rozwiązania problemu.
W razie poważniejszych kolizji, na wstępie zobowiązani jesteśmy do udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanym. Równolegle powinno nastąpić powiadomienie odpowiednich służb. Obecnie w Polsce, tak jak i w całej Europie, zintegrowane centrum dyspozycyjne dostępne jest pod numerem 112. Jeśli zdarzenie ma mniej drastyczny charakter, należy sporządzić sprawozdanie z wydarzenia, zawierające precyzyjny opis wypadku oraz dane uczestniczących w kolizji pojazdów oraz kierujących osób. W przypadku kontrowersji dotyczących przebiegu zdarzenia należy wezwać policję.
Naprawa powypadkowa
Zdarzenie drogowe wiąże się w bezpośredni sposób, z mającym różną skalę, zniszczeniem pojazdu. Zakres prac naprawczych może być naprawdę szeroki. Z punktu widzenia właściciela samochodu ważne jest, by cały proces przebiegł szybko – bo przecież potrzebuje swojego auta, przy zachowaniu minimum formalności i najlepiej bezgotówkowo. Taką opcję zapewnia współpraca z Unique Service Partner, który zapewnia bezgotówkową likwidację szkody z OC / AC sprawcy, realizując naprawę samochodu w jednym z ponad 100 warsztatów w całym kraju. Dodatkowo oferuje na cały czas naprawy, samochód zastępczy.
Minimum formalności
Unique Service Partner jest odpowiedzialnym podmiotem organizującym cały proces likwidacji szkody, od zgłoszenia do ubezpieczyciela, poprzez bezgotówkową naprawę samochodu, po uzyskanie decyzji o odszkodowaniu.
Bezgotówkowa likwidacja szkody w ich przypadku wiąże się ze zminimalizowaniem formalności na linii klient, ubezpieczyciel i warsztat naprawczy. Tym samym, cały proces naprawy samochodu przebiega w optymalny i przyjazny dla klienta sposób.